fredag hela dagen!


Hej, gårdagen slutade bra, åkte in till stan beställde tid för pedikyr och manikyr..
imorgon förmiddag:) Sedan såg jag att de noppar ögonbryn så jag passade på att låta dem göra det på mig!
Blev super nöjd! Sedan på vägen  till bilen köpte jag med mig ben and jerrys glass.. njaaaaaaaaaam...
Det är ett nyöppnat ställe som har mkt glass å välja på..
Åså gick jag in på en solglassögon affär och kollade in lite olika raybans modeller, hittade ett par sjukt snygga gucci brillor som kostade endel . hade tänkt att jag skulle lägga undan pengar när jag får lön åså ska jag köpa mig ett par nya brillor... yey.

aja .. Just nu ligger jag här i soffan med ansiktsmask på , huvudvärk har jag också men det beror nog på vädret.
Det är fortfarande åskväder och ja blir inte förvånad ifall det kmr en regnskur idag..
Väldigt trist när man slutar tidigt en fredag!
Fick  nyss besked om att jag behövdes nere på bazaar till kl17 .. så vi får se vad jag ska hitta på tills dess!

Vi säger så så länge :) Kram 

Maria  
om i'm bored:
Åh, skönt att det var bra med Elisabeth! Jag jobbar inte med henne längre så det är tur att jag kan se här hur hon har det! Jag har hållt tummarna rätt hårt nu... Tack Lisa! Kollar in här ibland och njuter av dina bilder, så himla härligt att få en dos Grekland!
/Maria K

Svar : Vad roligt att du läser bloggen maria!
Ja mamma mår bra, tror hon får åka hem till falun idag!! :)



 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0