Måndag

Godagens måndag förmiddag och jag mår helt okej, 8.00 PW .. 9.00 work.
Nu har jag precis lagt barnen och det är lungt i huset..

Jag har precis satt på en skiva som mamma och pappa har lämnat här, Bokaspers orkester jag gillar den verkligen, åså vet jag att mamma gör de också! Tänker extra mycket idag på mamma.
 Jag håller alla tummar alla tår.
Idag är en dag som mamma har väntat på länge, nu är det hennes tur och det kommer bli så bra efteråt.
Det är en dag som alla i familjen har väntat på...
Jag önskar jag kunde var vid din sida ikväll när allt är över.. men ist kmr jag ringa till pappa och höra hur det är med dig, så ja vet att allt är bra!  jag älskar dig mamma!

 

ska göra mig lite lunch , sen chilla , slutar klockan 3 då får vi se vad som sker.
Jag är ledig från bazaar idag nämligen :)  KRAM / L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0