i'm bored

Hej, va ska jag säga, haha just nu sitter jag här nere vid stranden och dricker frappe.
Vädret är hur konstigt som helst.. igår och imorse har det regnat och åskat blåst ..
Vilket gör att folk inte går ut på stranden.. inte jag heller  då blir det super tråkigt!

Igår var det väldigt trevligt iaf... vi styrde ihop en myskväll jag och lotta.
Köpte pizza från byn nnnjaaam, drack öl och satt nermojjade i soffan!
Då mådde jag bra, då hade jag det hur chill som helst...

Har inte jobbat på bazaar på fyra dagar nu, visst det va skönt å ha nån dag ledig .. jag kunde åka in och träna fotboll vilket var väldigt roligt, och väldigt länge sedan jag kunde åka in!
Fick ett medelande på vägen ner där det stog att jag inte behöver komma för att det är knappt någon här!
Happ va ska man göra dårå ?... hade det varit sol ute hade jag ju lätt gått ner och solat i flera timmar det är väldigt härligt... men nu äre bara sånt sjukt väder så jag skippar det...
Inte nog med det så var chash automaten knäpp så ficki nte ut nå pengar.. out of service skit..
Så om inte dom hade varit så snälla här hade jag fått seta här utan kaffe.. haha lite pinsamt å låna deras internet åså inte köpa något!! men nu sitter jag här med min frappe ;)

Det är sånna här dagar jag längtar hem, när man får heltplöttsligt många timmar ledigt, å vädret är konstigt.
Det är då man inser att man fan är ensam här.....


Nog om att jag har tråkigt........... i det tidigare inlägget berättade jag om hur orolig jag var över mammas operation..nu är allt över å det gick hur bra som helst.... pratat med mamma i telefonen så nu är jag lugn igen..
Självklart vill jag ju fortfarande sitta vid hennes sjukhussängkant och pyssla om min kära mor, Men de går ju liksom inte hehe, det är lite tråkigt! Men men, Vi kommer kunna kramas igen i augusti då jag åker hem!:)

Fan nu kom jag på att jag glömde min bok i huset, drygt... 
Aja men vi säger så så länge, om nån läser detta som har skype så får ni gärna logga in å ringa mig ..
Å roa mig lite!!
KRAM /lisa


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, skönt att det var bra med Elisabeth! Jag jobbar inte med henne längre så det är tur att jag kan se här hur hon har det! Jag har hållt tummarna rätt hårt nu... Tack Lisa! Kollar in här ibland och njuter av dina bilder, så himla härligt att få en dos Grekland!

/Maria K

2011-05-26 @ 19:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0