What A Beautiful Day

sunshine baby .. mmmmm  kvart över tio vaknade jag och tänkte.. äh borde kolla om det är sol ute..
jajemen det var det.. så gjorde mina mackor och mitt kaffe . Så satte jag mig ute å solade i shorts och bh !
stooor njöt..
Klockan halv två gick jag in igen för lotta skulle åka iväg..
fick reda på mina sysslor ..
Hon hade gjort iårdning en semel deg och mandelmassa..
Jag skulle göra klart semlorna tills hon kom hem igen.:)

Shhhhuue klockan blev redan 18.00, på med springkläderna och ut på en tur innan maten.. i kvälls solen.

Nu har jag precis käkat mat och fikat semla.. fy det är farligt gott.. (:
Ska snart iväg på dans träning ska bli skoj (:


kolla in kanye west s album- My beautiful Dark Twisted fantasy !!    / Lis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0