varmt, soligt, våffeldagen .. ja de kan nog inte bli bättre .

The sun is shining ..what a wonderful day!!

Jag undrar om inte det typ var meningen på något sätt att jag inte skulle somna om..
Klockan .. 06.50 vaknar jag .. vänder å vrider men somnar inte om..
Går på toa .. lägger mig igen ,men somnar inte om.
Äh men då ligger jag kvar här tänkte jag och tittade upp i taket.. satte på datorn och ringde pappa som
var på jobbet.. frågade efter våffel receptet som vi använder hemma..
Sen så drar jag upp persienen och ser att de är riktigt fint ute.. inte ett moln så långt ögat kan nå.
Det var nog banne mig meningen att jag inte skulle somna om för att inte missa det fina vädret;)
Går sedan upp och gör äggröra , macka med ost och å kaffe.
Sedan blir klockan nio och jag börjar jobba, tar med mig louise på promenad ner till affären .. för att handla bakpulver och grädde.. sedan sätter vi oss nere vi stranden en stund..

Klockan tolv satte jag mig på framsidan och STEKTE.
Åt lite lunch vid ett och tog sedan en dusch... Efter det åkte jag ulf louise och tilly in till stan..
Mötte upp lotta och sätter oss på ett fik vid hamnen..
Det kryllar av folk.. helt plötsligt från ingenstans är det massa människor ute ..

För övrigt så har jag sätt Kretas snyggaste kille... å den första kille jag ser med den stilen här. 

Idag är det Greklands Nationaldag som firas av typ alla.. och skolorna hade nån parad!
Underbartväder.. varmt soligt perfekt..
Nu är det väl endå dags för värmen att stanna kvar .. vi får hoppas på det !
Idag står jag för middagen.. Efter som att det är Våffel dagen så blir det såklart VÅFFLOR!
  / Lisa

Sedan så vill jag gratulera Filippa som fyller 20 bast idag..t
råkigt att jag inte kan vara med och fira dig!! :/ 
MEN NU KÖR DU HÅRT IKVÄLL BRUDEN!!









p.s Det smakade lika bra som vanligt må jag säga :)

d.s Idag har jag njutigt av dagen.. jag mår bra när solen skiner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0