Runaway Love -

Heehelloo Lovely readers  ;)

Idag är det torsdag.. mår helt okej, min morgon/eftermiddag började med frukost och en koppkaffe,
städade rent i rummet, satte på mig träningskläderna och gick ut på en powerwalk i det konstiga vädret.
Regnade en skvätt.. molnigt.. varmt solen sken..
wow, how beautiful the sea was. Det var liksom.. stormigt, inne vid stranden var det turkost vatten .. lite längre ut var det mööörkblått vatten och höga vågor.. en bit bort lyste solen upp en ö . Hade inte med mig kameran, men hade nog inte fått nå kort som visar hur vackert det verkligen var!

Anyway  Klockan 14.00 åkte lotta in till stan och tog med sig Louise..
så jag och lilla Tilly var ensama.. Sprang runt å donade lite..
Idag har jag varit jäävligt duktig !
Lite senare ringde Ulf och frågade om han kunde komma hem klockan halv sju ist.
Ja det var helt okej sa jag.. så jag började väl med maten!
Åh precis då började tilly bli onöjd.. allt var fel.. inte ligga på en filt, inte sitta i gungan, inte hållas, inte vaggas.. åööaahh +  jag skulle ha klar maten till halv sju .. dels för att jag vill få i mig mat innan jag åker å tränar.
Och sen att alla kommer hem då..
Tänkte att det kan väl vara trevligt för dem om maten är klar då..
tände lite ljus å sådant också!!

Det gick men .. de var tungt.. att göra saker med en arm samtidigt som du har en skrikande bebis i armen.. å du gungar å du försöker få henne att sluta gnälla..
( Gick ju galant när jag tidigare på eftermidagen städade samtidigt som jag hade en glad bebis i famnen som bara var glad om jag.... just precis.. hade henne i famnen )

Har precis ätit nu ialla fall och nu sitter jag här å njuter av musiken i mina lurar !!  
Ska iväg på dans träning klockan 20.00 SKÖJ!

Imorgon är det tamefan fredag .. ja hoppas på bra väder!
På lördag skulle jag hängt med svenska skolan till en ö där jag skulle vara med på en gaidad tur....
men tänkte att jag skippar det. Orkar inte med en MASSA barn. Det är faktiskt lördag och jag är ledig !
Istället kommer jag att hejja på Ergotelis som ska möta Pouk ( som är serieledare, å som har vunnit serien tre ggr i rad.. ) Ska bli spännande.. de har nämligen sju spelare som är med i Landslaget.........

/L


Tänkte på er idag gamla klassen.. på studenten å på våra skolår tsm :)

Runaway Love - Ludacris 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0