i'm feeling Lonely

hej.

Åh.. Fredag och idag har varit riktigt tunga.. humöret har varit neeeråt..
har mått skit rent ut sagt.. Jag längtar hem.. känner mig ensam..
Är så trött på allt jävla spring här..  alltså de är många grejer som gjorde att jag kände mig så nere.
Igår efter jobbet höll jag på att bryta ihop och gråta ett flertal gånger men jag bet ihop..
På kvällen bestämde jag mig för att åka in till The body shop för att köpa en ny night cream och en scrub...
Efteråt var det tänkt att jag skulle träna, men när jag kom dit så visade det sig att det inte var nån träning för tjejerna hade dragit till Athen för att spela match.. å ingen medelat det till mig..
Då var jag redan ledsen och arg så ja var nära att bryta ihop igen.........
Bet ihop ... och bestämde en fika med tjejerna på dansen.. å det räddade kvällen kan jag lungt säga..
Kunde lämna hemlängtan åt sidan och tänka på något helt annat i några timmar!
Vi gick till ett fik som är känd för sina populära chokladfondy grejer och choklad dryckerna..
Åheregud va gott............................... man måste uppleva smaken och känslan själv.. fördet går inte å beskriva i ord hur mummmssiiigt det var..
Så vi satt där å småpratade tills klockan blev halv tolv då ja bestämde mig för att rulla hemåt å lägga mig..
En halv timma senare var jag i drömarnas värld..

Imorse vaknar jag å känner mig trött.. å nere.. men jag bet åter igen ihop .. tog mig ur sängen och gjorde en god äggröra frukost och satte mig i solen.. Läste i Elsas mode och var någon helt annan stans.
När jag komit in så pratade jag en stund med carolin på skype..
Efteråt med mamma och pappa...
Då jag började storgråta....
Så här efteråt känns det mycket mycket bättre..  även om jag fortfarande längtar sjukt mycket.
Men att gråta ut behövdes.. Älskar er mamma och pappa  <3
Tänkte att jag skulle äta maten på rummet .. men de hade dukat upp för tacos... kunde inte ha blivit en bättre timeing.. gud så gott. Så kom frågan..
Lisa hur mår du idag ? 
Då bröt jag ihop igen.........     har pratat med lotta och ulf nu... och berättat hur jag känner..
Jag hoppas det blir ändring på vissa saker som bidragit till att jag mått dåligt ..
Men det visar sig .. nu vet dom ialla fall att jag inte mår så bra...

Ikväll så ska jag bara ta det lungt.. lotta frågade om ja vill följa med på ett födelsedagskalas och dricka vin.
Men jag känner mig utmattad efter allt gråtande .. de tar på en att må dåligt..
Så jag funderar på att ta ett värmande bad ikväll... å slappna av.. göra lite poppcorn.
Sen lägga mig för att sova....

Nu ska jag försöka se framåt.. hoppas på bra väder och att somaren kommer så snart som möjligt..
Dröjer inte länge förens mamma och pappa kommer hit och hälsar på..
Sen kommer Elina hit också.. till midsoooommmaar... å sen är min resa här över.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0