what would you do without music? that is the question ..

Jag heregud va skulle man göra.. (!!) 

Godmorgon!

Ute är det molndis elr hur man förklarar ;)
Jag hoppas solen kommer fram till eftermiddagen som den gjorde i går.
Sov väldigt bra inatt.. känner mig utvilad. Skönt!

Träningen igår gick skit bra.. Känns som jag nästan är på gång till mitt vanliga flow igen..
Precis ätit min äggröra frukost pluss kaffe.. funderar på att dra mig ut på en promenad.. börjar klockan två idag å det är några timmar kvar dit..

Här testa detta. Hittade det i en av tidningarna igår..det låter super gott..
Ni kan testa det hemma i sverige där det kan vara lite kyligt fortfarande ! 

- Varm Choklad M. Mörk Rom -

 1 liter mjölk
 5 msk kakao
 50g mörk Choklad
 4 msk strösocker
 2 tsk Vaniljsocker
 2 cl rom per/pers
 Vispgrädde

Blanda mjölk , kakao ,chokladbitar ,socker i en kastrull.
Värm och vispa så sockeret löser sig och chokladen smälter.
Häll ner romen och värm .. utan att koka.
Toppa med vispgrädde




Sen tycker jag ni ska kika in på ..
Martinas Reseblogg - http://bemyescapee.blogg.se/
Yohannas Reseblogg- http://mymexico.blogg.se
Blir så sugen på att resa å leva livet som det här två tjejerna :)

Ja ikväll blir det två timmars dans..sen ut och ta ett glas vin med tjejerna efteråt !

Hörs senare underbara människor (: / lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0