Lördag

Precis komit hem igen efter en skön eftermiddag inne i stan.
Tittade när ergotelis spelade match.. fan så sugen jag blir på att spela match!
Åh heregud vad jag saknar korsnäs tjejerna.. <3
Nu hoppas jag att vädret håller i sig .. för det är underbart med sol.

Just nu sitter jag här i soffan.. fick lov att slå på CNN för att se efter hur det går i Japan.
Det är helt sjukt va det ser ut där .. fy alltså..
Det får mig att tänka faktiskt.. att i sverige har man det bra!
Här i grekland kan det också uppstå jordbävningar.. men tack å lov så är det mycket små sådana!
Skänker verkligen massor med tankar till Japan..
Tänk å stå där själv.Nära och kära är skadade eller kanske till och med saknas. huset är helt förstört.. eller kanske till och med helt borta.. nej fyfan det vore förjävligt..

Måste därför skriva hur mycket jag älskar mina föräldrar.. ni betyder så sjukt mycket.
Tack för att ni har ställt upp för mig i alla år.. Tack för eran uppfostran, kärlek och stöd som gjort mig till den jag är idag.. min storebror också tack för att du finns där för mig .. jag älskar dig och din underbara son!

Ikväll ska jag ta det lungt i soffan.. ska se melodifestivalen..
Ska jobba några timmar när barnen sover.. underbaart å va nästan själv i huset.. /Lisa










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0