Tisdag

Heeyyhalllåååee..

Gårdagen avslutades med LatinDance inne i stan.. var ganska seg å trött . Övervägde om jag skulle åka in eller inte. Men som alltid när du väl kommer dit och börjar shakea så äre skit roligt!!
Efter vi haft lektion på studion gick vi vidare till en bar där vi dansade vidare..
Idag gör det konstigt ont i mina vader haha..
Sov lite längre idag för att jag kom hem klockan 12 igår.. gick upp och gjorde mig äggröra frukost och kaffe..
Mm det är riktigt smarrigt.. kikade som vanligt på svt World vid frukost.
Börjar klockan 14 idag, troligtvis kommer jag ha både tilly och louise idag (:

Tilly kommer börja äta purréer i helgen.. hon har blivit en stor bebis nu.. hon rullar runt på golvet och det dröjer inte länge förens vi har en krypande bebis här hemma.
Louise har även hon blivit en stor tjej.. orden bara sprutar ut ur munnen.. Leka , titta , sitta , ja , nej , hej å hejdå ja det står inte på förens hon säger hela meningar !
Det lite jobbiga är att hon nu är inne i trotsåldern.. iiiiii va förbannad hon kan bli.. bara av att man säger åt henne på skarpen om hon gjort något som man INTE får göra.. haha åherregud ;)

Anyhoo .. dagarna rullar på här ..
Synd nog så har vädret vänt till det dåliga igen.. det är inte kallt men det regnar och blåser!
Men det fins inga dåliga väder bara dåliga kläder Hmmffrr.. man måste väl ta sig ut även om det regnar.. skönt med friskluft! 
Ikväll är det fotbollsträning som gäller.. våran danslärare är i Athen idag hos sina päron.
Men det gör inget, är fett pepp på fotboll nu när det äntligen har vänt å foten är bra..

Vi säger så sålänge hörs senare.. ska slurpa i mig mitt kaffe och läsa en snutt.. /lisa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0