segt

hej!

Just nu känner jag såhär.. att jag är ganska trött på det här.
Alltså.. att jag är här..i grekland.. har mycket tankar och ideer som ja vill ska slå in nu just nu!
Undra om allt detta tänkande kommer fram bara för att jag går runt å stör mig på allt å alla.. så jävla tråkiga dagar.. det är samma visa dag ut och dag in!! kanske också för att det är dåligt väder da ut och da in.. känns det som ialla fall.
Kanske det är för att rummet jag brukar ha helt för mig själv.. nu bor någon annan i....
Ne just nu är jag nog inne i en svacka.. är bara trött på allt.. Och då blir kroppen min hur seg som helst..
ja vet att man borde göra det bästa av det... men just nu så går det väldigt segt på den fronten!
Snälla mars .. gå lite fortare. Ge mig sol och värme ..

det ända possitiva i detta inlägget blir.
Att jag kollat på skidvm.. ser fram emot nästa vinter. Då  tänker ja köra längdskidor igen.. det ser jag fram emot. Även om det är en bra jävla tag dit.

ne nu ska ja lägga mig. . . /Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0