onsdag

Hhhey...
Vaknade av att de var liv i luckan klockan kvart över sju.
Inge skoj för fem öre...


halv nio kikade jag ut för att se om det var soligt.. nej men attans det var molnigt..
Klockan tolv skulle jag börja idag.. så jag gjorde mig frukost och slog på tv:n för att se hur
det går för Japan :(   .
Drack mitt kaffe och så flög tiden iväg..
Efter att Louise ätit lunch gick vi ner till stranden.. då hade molnen blåst bort och solen sken.. supervarmt.
Medans Louise roade sig med att leka med hink , spade och vatten så la jag mig i solen och stekte...

Första brännan för iår CHECK!
Första gånger jag solar på stranden för iår CHECK

Nu måste jag köpa mig en kropps scrubb och en ny bikini.... sen så börjar jag jobba på den perfekta brännan :)



Nu ska jag iväg på fotbolls träning :)  ha en fin kväll !! /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0