"Det går bra nu !

Godagens.
Söndagen spenderades åt att städa i mitt lilla krypin.. pluss en promenad.
På kvällen en lång varm dusch efteråt kröp jag ner i sängen med scones en kopp te och solsidan..
Idag har jag plockat å donat himla mycket medans louise sovmiddag..
Ja sen har vi varit ute .. satt nere vi strandkanten och louise roade sig väldigt med att
kasta sten i vattnet haha..  Ute äre varma vindar , även fast solen gömde sig bakom
molnen så var det varmt..
Endel donade med sina tavernor .. å en stor segelbåt har lagt till en bit från stranden..
Det är lite mera liv i agia.. men de är nog på tiden att det börjar städa och få i årdning allt för 
i April börjar turistsesongen !
Nu ska jag njuta av att jag slutat för dagen.. Ikväll ska jag in och träna fotboll..
/ L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0