2 mars..

Och jag hoppas vädret vänder snart :)
Idag var det ingen rolig morgon!!
Först väcks jag av ulf kommer in med tilly på armen och ska väcka pamina som inte går upp på en gång..
han lämnar dörren öppen.. så kommer louise in..
då röt jag till å sa pamina gå upp NU och stäng dörren!
Vände mig om och la kudden över huvudet..
Precis när jag håller på att somna om så vaknar jag av att pamina HAR OMKULL ETT VATTENGLAS SOM LANDAR I SÄNGEN -.-   ! Då var jag inte glad kan ja lova...

svor och torkade upp bytte lakan.. klockan var sju.............. Sen gick ja och la mig igen.
Somnade om tack å lov!

Nu har jag jobbat klart.. hunnit titta på när Tjejerna tog guld  ! BRADÄR!
Om en stund ska jag äta mat och sen åka in på fotbolls träningen.. foten känns väldigt bra.
Vi får se hur det känns efter träningen :)




/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0