- tisdag

Hej!

Då var veckan igång igen.. gårdagen gick fort.. jobbade  09.00 - 15.00  Bra väder var det också.
Tränade som vanligt klockan åtta ...
Började misstänka att dansen påverkar mina fotbollsträningar..
Har nämligen stretchat väldigt mycket baksida lår vilket jag INTE är van med eller har gjort någonsin -.-
Såå.. det käns helknasigt när jag ska träna fotboll.. har inte samma explosiva ben som jag alltid haft.
Man skulle kunna säga att det käns som jag har spagettiben.. Inte hela tiden, men i vissa lägen. Som när
jag ska ändra riktning fort.. ibland när jag ska passa blir det helt fel.. för att benen viker sig (nästan)
Äeh de är helkonstigt iallafall... såå denna månad som kommer tänker jag träna fotboll ist för dans.
Alltså tränar jag fotboll, måndag, onsdag, fredag.. så jag kan träna tillbaka min styrka..
Sen så kommer jag ist för att springa långt.. sattsa på intervallträning och styrkeövningar för benen!
Gah ja hoppas det fungerar å att jag kommer tillbaka som den spelare jag igentligen är!

Idag är det Tisdag och Dansträningen blev precis inställd,
Vilket gör att jag åker till fotbolls träningen 20.00 NICE!

Idag jobbade jag 14.00- 18.00 med Tilly och Louise .
Vädret är varmt , somaren är runt hörnet (:
En till sommar känsla är att  det är ljust ute när jag åker till träningen.. det har det inte varit förut ! WEI!

Älskar kortet.. mitt långa hår... å den snygga kepan ;)
/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0