Torsdag

Hej ! Idag är det torsdag, min sista jobb dag med barnen för tre veckor fram över..
Louise är i trotts åldern och ja.. va ska man säga.. det är bara att bita ihop och försöka lista ut nå bra att få henne på andra tankar, när hennes illska tar över haha ;)
Åså har vi lilla Tilly, hon är inte så liten haha hon växer så det knakar och kan sitta upp själv, och så kryper hon fort som en raket nu :)

Imorgon är det fredag, ska följa med familjen till flygplattsen för att sedan ta en bil tillbaka.. sedan åker jag direkt till Rethymnon för att hälsa på Mimmi och hennes pojkvänn, antagligen blir det chillmode vid deras pool osv!
19.00 ska jag jobba nere på bazaar!
Lördagen spenderar jag lunchen inne i stan, klockan tolv är det dax igen för en toppning av mitt hår.
Sedan iväg till glossy för manikyr och pedikyr och en grej som ja inte tänker skriva här ;) efteråt blir det nog häng vid poolen!!

Att bro på Bazaaar.. pratade med bente för att få bekräftelse om hur det kmr bli framöver.
Tog beslutet att åka hem till sverige och stanna där.. nu vet hon om det också att jag känner mig ganska klar här i agia pelagia.. !!  Som tur är har hon en annan tjej som ska jobba !
Så tiden fram tills jag åker kommer gå superfort, det känns jätte skönt att ha det i minnet att jag har ett datum som är spikat, en flyg bilijett som är bokad och betald.. Nu tänker jag bara njuta av detta underbara väder varje dag fram tills jag åker ! Kan inte utvecklas mer än vad jag gjort här, det är sjukt vad jag har vuxit och verkligen lärt känna mig själv.... en ny lisa landar på arlanda 00.32.. tisdag 2 augusti 2011 .....

Så fort som möjligt kommer jag även att gadda mig, blir två grekiska ordspråk.. som de ska texta på grekiska.. för att minnas denna resa , denna jävla resa alltså! känns super bra, vill göra den nununuuuu,
återkommer med texten närdet börjar närma sig!


( om ni läser detta de nygifta paret med ewenson i efternamn, så vill jag bara säga att bröllops bilderna är jätte fina, satt här och grät när jag tittade på dem! Så himla stolt över er båda !!<3
-Jag Älskar er , Joakim Angelika och Kaspian, vi ses snart ! )



Carooolin KOMMER SNART HIIIT <3



Vi säger så , för idag ;) /Lisa

Kommentarer
Postat av: Angelika

Fin du är, tur det blev många bilder att njuta av då :-)

2011-06-17 @ 00:27:48
URL: http://angelikavaalaewenson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0