...

hejsan, 1 juni 19.29 ..
Shit tiden går fort!   Idag har jag jobbat från 9 till 15 efteråt gjorde jag iårdning fedra i håret som skulle ha fioluppspelning idag, sedan knallade jag ner till stranden och la mig på en solstol, gött!
Där låg ja å tänkte på att jag faktiskt tror jag vill åka hem i augusti å stanna hemma.. pga att min chef säger hela tiden att fan de kmr bli en dålig turist sesong i år och är väldigt stressad som egenföretagare...
Sååå, ja egentligen så behöver de inte anställa mig just nu så pass mkt, men jag går dit några timmar på kvällarna för att få in rutiner och så vidare, men jag känner att jag tror jag är ganska nöjd med att jobba hos bazaar i tre månader bara, å alltså stanna hemma i swe när jag väl åker..

så känns det just nu ialla fall , aja ja får hoppas på en bättre dag i morgon när det gäller humör!

Mina gigantiska myggbett/allergichock har lagt sig lite, efter att jag började behandla med en salva från apoteket känns jätte skönt att de är på väg bort, för dem jag fick sist satt kvar så jävla länge å de är så fult för de är så stora å röda!!



Ush .
Precis just nu sitter jag å kollar på gamla video klipp från telefonen, bland annat från P&L JAY Z s konsert! Sjukaste jag vart med om . Jag får gåshud när jag tittar på dem :)
Sedan hitta ja lite andra som ja tänkte lägga upp :P
Roliga minnen <3


Lag fest Bergqvist dansar loss ;)

Vi säger så så länge, Tjiing!! /L
Jag å jossan har kul på jobbet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0