tralalalallalaaa

Hejhej!

Jahapp då vare Sveriges nationaldag... 6 juni 2011.
Tiden går såå fasligt fort.. hemma tar 92orna studenten, känns som det var igår för mig!
Min storebror ska gifta sig om bara några dagar.. det är mycket som händer just nu!
På lördag är det poolparty för fedra fyller år... den 17 onde åker familjen till sverige och jag blir ensam här i tre veckor, galet.. Känns som det var vinter för inte så länge sen å jag satt å längtade till sommaren. En saknad person kommer hit och är här en vecka! Carolin...<3
Sen är det bara en månad kvar, tills detta äventyr är slut ! känns otroligt bra!

Just nu sitter jag här och har kollat igenom min kalender.. skrivit in lite saker.. dricker mitt kaffe..
det är tyst och lungt, louise var så trött så hon höll på att somna vi maten! så söt..
Nu ligger de båda å sover och jag ska gå ut å sätta mig på  balkongen å ha det bra !!
Klockan två ska båda väckas och det blir fullt upp igen!!

Ikväll ska vi åka till amoudara .. och sjunga duuuu gammlaa du friiia!!
med de andra svenskorna .. äta god mat och må bra , blir nog en väldigt trevlig kväll!!

Kram på er kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0