pizza å vin !

Efter en hel dag på beachen känner jag mig stekt haha , väldigt skönt hare varit å legat där nere å tittat på folk.
Hela familjen har åkt i väg över helgen ..dels för att de är ulfs födelsedag idag... åså för att kanske få lite semester.. mot chania tror jag de åkte..
Ialla fall så sitter jag här just nu i soffan i min ensamhet, med ett glas vin och en pizza i ugnen.. tystnaden är underbar, inga barn som är överallt å springer! Bara jag å huset.
Kmr bli en liten semester för mig också.. imorgon ska jag iof jobba klockan fem på bazaar. Men det är bara några timmar ! 
Så ikväll ska jag njuta av min pizza och bara sitta här i soffan å ta det lungt :)

Morgondagen tror jag nog blir vid poolen innan jobbet!

Pussåkram på er vänner ni är bra!  /Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0