midsommar 2011

Då var det fredag den 24 Juni, midsommar och en vecka sen familjen åkt.
Denna veckan har gått fort som bara den, jobbar väldigt lite nere på bazaar.. vilket har gjort att jag kunnat chillat galet på kvällarna. Annars på dagarna har jag varit nere vi stranden elr inne istan..
Endel dagar har det varit skönt med tystnad och ensamhet, endel dagar har jag varit i ett stortbehov av att prata med någon nära.. går upp å ner som sagt.

Idag tog jag ett ryck efter jag skypat med mamma och pappa. städat hela huset,balkongen och framsidan.
Nu är det rent och pent.. vilket känns bra! Satte på Kiss FM på högt som fasen åså har jag strosat runt i min egen lilla värld !! 
Känns lite konstigt att inte vara med alla sina vänner, äta god svensk midsommar mat osv. 
Men kan inte göra så mkt att jag är här borta, får göra det bästa av det. 
Vi får se vart kvällen tar mig!

Ute är det som vanligt grisvarmt, målnfritt och blåser..
Fick precis ett sms från bente där det stod att jag inte behöver jobba imorgon kväll.. å att jag skulle höra av mig när jag kommer tillbaka från det att jag å halva familjen varit på sydsidan.
Så ja, imorgon ska jag bara in till dansen för ett genrep och ååså dricka lite kaffe:)
Sen får vi se vad som händer.
Söndag blir nog att åka till poolstället..
Måndag höra av mig till katerina för hon ska visa mig till en tatuerings studio inne i stan..
Tisdag läängta onsdag läängta ännu mer TORSDAG Dagen med stort D  . 14.45 heraklio flygplatts.
Hämta upp det goaste som finns. Carolin Wahlgren..


vi säger så för stunden, glad midsommar alla fina människor. Ta vara på er :)
xoxo L


(
midsommar 2010 hos tuva) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0