Måndag

Hej, Idag är det en röd dag här i grekland, sitter just nu nere på piatza och  Fedra och Erato är nere i vattnet å simmar, vädret är underbart , varmt och skönt ! Stranden är smockad med turister och med greker...
Har inte varit här på kreta under maj juni juli.. så de ska bli intressant å se hur varmt de kmr blir..
Det är verkligen som ett turist ställe ska vara massor med människor :) trodde typ inte de skulle ske i maj ;)

Nationaldagen firade vi på svenska skolan... skålade skumpa och sjööng för fulla halsar :)
Gick till ett trevligt ställe och åt mat efteråt också !
Sedan blev det 11 juni och fedra skulle ha sitt poolparty ... 10 barn var det ungefär .. god mat , drinkar för de vuxna och tårta , betty boop tårta ( la upp en bild på den igår )
Lek och sol och bad, senare så åkte jag hem och duschade, för att senare gå ner till bazaar för jobb.
Blev mycket å göra den kvällen så det var roligt. Tiden gick fort!

Nu är det reedan 13 juni och hela familjen åker till Sverige den 17onde,
Samma dag som de åker tänkte jag åka och hälsa på mimmi och hennes pojkvän som är på kreta å steker.
Det ska bli skoj å träffa henne, för henne har jag inte träffat på väldigt väldigt länge ! :)

Sen så blir det förmodligen jobb lördag ,söndag!
Sen så börjar min semester på måndag, ska bli skönt .. ska försöka ta mig ut å springa lite mera under den perioden, har liksom inte haft tid för det... för då när jag har en timme ledigt är det oftast då det är som varmast och då går det helt änkelt inte att  springa för då dör man rent ut sagt!

Hahah just precis gick det förbi två spännis killar med speedos det fattar jag inte varför det  är mode ibland killarna här på kreta, det är så ruskigt fult haha :)
Aja nu ska jag sitta å njuuta ta en stund !!

Vi hörs PUSS /lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0