Lördags lyx.

-Hejsan,

Igår åkte som sagt hela familjen till sverige kändes konstigt att vinka av dem på flygplattsen...
sen så åkte jag för att träffa mimmi... gud vilken trevlig dag det blev, häng vid poolen sedan resturang besök på lunchen , lite mera sol å bad och skitsnack .. innan jag skulle dra mig tillbaka till agia för jobb.
En rolig jobbkväll blev det, med många trevliga människor!!
Kom inte hem förens halv tolv!

Denna dag har varit väldigt härlig... varmt och skönt.
Först pratade jag en liten stund med mor å far på skype, sedan åkte jag in till stan för att klippa mig,
blev väldigt bra !! Nu börjar det bli längre.. :)
Efter det så hade jag bokat tid på glossy  för fotvård åå de är ju så skönt!:)
Manikyr på tåisarna och fingrarna, skit snyggt blev det!
Sen strosade jag runt på stan en sväng, tog en fika på starbucks där jag träffade min danslärare . Satt med henne en stund.. sen gick jag en sväng runt stan och köpte en ljus blå sommar klänning och ett par söta high heels !!

De senaste timmarna har jag strosat runt här och städat .. håller även på att frosta av frysen haha :)
Imorgon är det söndag, då blir det beachen hela dagen!! :)

puss å kram!!  / Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0