hemma lyx

Då bestämde jag mig för att jag skulle försöka lyxa till denna dagen.

Kokade upp en kastrull med vatten, tog en froté handuk och satte mig vid bordet med kastrullen på bordet.
Tog froté handuken och satte den över huvudet så att jag ångan kommer i ansiktet.
Satt så tio minuter .. guud så skönt :) Badda handuken i ansiktet så det blir någorlunda tort.
Sen Tog jag avokadoröran som jag gjorde tidigare.
(En avokado som du mosar i en skål )
Smetade in röran på ansiktet mitt:) Grönare en hulken blev jag haha.

Sedan började jag med en väldigt simpel middag.
Tog pasta som var från igår.
Ner i den varma stekpannan, värmde på pastan på 7 an.
Sedan hälde jag ner lite NoyNoy gräddsås så att det blir lite mera gräddigare.
Sedan tog jag kyckling som jag stekt på i förrgår ( som jag kryddade med oregano salt peppar)
I med de små bitarna i stekpannan. Blanda allt ihop . Sedan kryddade jag lite mera med salt å peppar och oregano.  Sedan la jag upp det på en tallrik så rev jag lite ost uppe på.. gjorde det lite fint med tomat skivor runt om! njaamm blev jätte gott !! Väldigt simpelt.  
Chicken Pasta Ala Lisa ! Haha:)



Nu tänkte jag ta och höppa in i duschen för att testa att skrubba kroppen med en salt och tvål blandning :)
För att få bort döda hudflagnor... sedan skölja bort min avokado mask.. resultatet blir att huden blir fetare i ansiktet. Och rent efter ångbadet...

Kram så länge :) xo/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0