juli

Hejsan, Lördag natt och jag ligger just nu i sängen.
Började morgonen med att uppdatera mig om gårdagens oförstårliga händelser...
Man bara sitter här framför datorn och gapar.. man tror inte att de är sant, bilderna från förödelsen.
Alla tankar till dom drabbade i olso..

Klockan tolv åkte jag fedra hennes kompis och lotta till aqua plus...
Det visade sig vara mycket mindre än water city, men de var lika kul för det... Jäklar vad vi har åkt åkt och åkt.
Helt slut i kroppen just nu, efter middagen drog Lotta och Ulf iväg för att dricka en drink med sina vänner..
Ja var kvar här i huset med alla barnen, ja och fedra satt och tittade på jacksparrow  ;D

Nu ska jag nog försöka sova, imorgon ska vi åka till poolstället och bara chilla :D - pusssss
( här är några bilder från Stellas kamera..från sougia )








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0