Girl Power!


Jag bara älskar denna låten.. makalös brud .. med GIRLPOWER !!



Hej på er !

Idag är det torsdag.. och det har varit en lugn dag..
Igår köpte jag mig en till resväska, och har börjat packa ner alla saker och kläder som jag inte använder..
Väskorna är proppfulla men jag tänkte jag skulle skicka hem ett paket med kläder och endel andra grejer innan jag åker.. Så ja det är ganska tomt i mitt rum nu, de står tre väskor bredvid varandra vid fönstret som väntar på dagen med stort D ;)

Jag känner mig mer än redo att åka, å jag har full kontroll på mina saker (för en gångskuull !! )
Det som ska göras dom närmsta dagarna är.. att åka till aqua splasch med fedra .
Åka till stan på tisdag... å göra lite ärenden.. Boka tid hos glossy.. och ja packa ner det sista i väskorna.
Har endel saker att se fram emot när ja kommer hem så jag vill hem NUU!!

Aja, igår såg jag iaf äntligen The social network .  Bra var den !!
Har laddat hem Pirates och Fast and the Furious 5  så ska väl se dom också någon kväll !

Vi säger så så länge!!!  XOXO / Lisa
( mamma och pappa jag vill skypa, hör av er när ni har tid , har inge pengar på telefonen )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0