Upgrade U

Hey. Idag är det söndag.. fortfarande jäkligt skönt att bara ta det lungt.
Tjejerna är i Athen just nu och spelar match.. ett stort lycka till :)
Ja att bro på fotbollen så gick det inte för mig med papperen. Vilket är skit tråkigt.
Just nu och under det här året (?) så var det bara lokala spelare som kunde skriva på för laget.
Det datum det missade 2010 var alltså Internationelt !! Jävligt surt.. så ja har en liten plan..
Lite ändringar i livet (som förhoppningsvis slår in ! ) lite annan träning så att säga!

Skypade med Familjen imorse runt elva.. kul å få lite uppdateringar.. men också väldigt härligt att få höra deras röster och ha koll på om allt är bra och att det mår bra!!
Nyss tittade jag klart på Australian open elr va det heter.. herrfinalen :)
Nu tänkte jag nog gå ut på en promenad, det regnar inte iaf vilket är bra..
Sedan ska ja stretcha vilket jag gör två ggr om dagen..
åså köra lite styrka !!
Sen blire en lång å skön dusch och slutligen titta på de filmer jag laddat ner!
Försöka somna lite tidigare ikväll tror jag nog ja mår bra av!

Framtida planer sitter jag å tänker på just nu! Skulle vara underbart att få resa iväg.
Elina och jag tänkte på Thailand... åh ja är både pepp och nyfiken på att utforska en till världsdel!

Beyonce - Upgrade U !

ÅH VAD JAG LÄNGTAR TILLS DET BLIR LITE VARMARE HÄR SÅ MAN KAN STEKA PÅ STRANDEN!
imorgon är det sista januari.. såå värmen är runt hörnet!

Saknar er flickor !!
våra randiga gula och svarta tröjor också!


//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0