slutkörd

Jaha.. hej igen :)
Nu sitter man här borta i grekland igen då!
Varit hemma under jul , nyår och min födelsedag. Träffat efterlängtade vänner och festat och haft så jäkla roligt.
Fyllt 20 år och ätit en mysig middag med mina vänner..
Mamma och pappa umgicks jag också med ..
De är nu när jag sitter härborta i min ensamhet och konstaterar att jag har världens bästa familj.
Jag har världens bästa vänner.. Nog för att ja tänker på det när jag träffar dem åså. Men just nu när jag spenderat flera dagar med mina älsklingar så blir längtan ännu större nu när jag inte har dom bredvid mig.
Åkte ner med pappa till Arlanda igår kväll.. sov kvar , men inte en blund från min sida..
Gick upp i tid för klockan fem skulle vi vara utcheckade från sovstället..
Krama hejdå till pappa efter jag checkat in väskan..
Åt snabbt en frukost buffe svingott.. sedan sprang jag till gaten åså var resan igång.
När jag kom till Athen så hade jag tröttnat ur på att sitta i ett flygplan. Kunde inte riktigt somna till min frustration.
Sen störde jag mig väl på allt.. tyckte de som jobbade på flygplattsen var otrevliga å ja fy..
Satte mig i vänt rummet innan Heraklion flyget skulle komma å då brast jag i gråt.

Men ja , nu sitter jag här ensam i huset , gungandes på lilla Tilys sovstol..
Lotta är inne med Louise och lämnar kläder till Fedra..
De är redan mörkt här.. Sommar väder när solen är framme.. skönt!!

Nej nu ska jag se de hära possetivt. Jag har redan klarat av första perioden före jul. Och det gick hur fort som helst.. nu gäller det bara att komma igång med rutinerna och träningarna igen.. så tror jag nog de vips blir sommar och jag ska åka hem !  Ja tar en dag i taget!
För mig blir det läggdags tidigt ! så jag får den sömn ja behöver.. för den Behööver jag !! ;)

Då kör vi !!! 

Älskar er familjen<3



Kommentarer
Postat av: mamma

älskar dig med ungen min

2011-01-16 @ 06:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0