slapp söndag CHECK!

Tjenare! . Helgen har gått så jäkla fort alltså !
Idag äre 23 Januari 2011  shiiiiieet...

Happ Vaknade vid elva gick upp å åt nybakade scones med marmelad Njam!
Sen gick ja å la mig på sängen å tittade klart på Entourage sesong fem!!
Kände mig död och jäävligt seg!!
Efter sista avsnittet på femman så tog ja mig i kragen och ställde mig i duschen..
En låång varm välbehövlig dusch. Im back on track igen ;)
Har städat rummet.. kastat onödigt skit i containern nere vi gatan.. ( colombia väskan också ) Nu äre rent å städat här. Me like!! Nu sitter jag här och laddar in lite bilder som jag tog igår på matchen ..
Vädret ... ja dag för dag blir det varmare.. gick nyss ut i tshirt.. å de va varmt .. gillart!

JAG SER MER OCH MER FRAM EMOT MIDSOMMAR DÅ JAG FÅR FIN BESÖK HÄR PÅ KRETA ;D

Och ja de ska ja skriva.. tack igen för ringen elina.. den är skit grym!!
Tjejerna i grekland la märket till den å tyckte den va cool.. ;)


invigde mina converse .. då äre fan vår<3




p.s försökte göra om bloggen själv på nå vis.. men de gick inte nå bra. Så just nu är den rosa.. La ner och orkade inte bry mig så mkt mera.. men så fort ja hittat någon som kan lite mera än vad jag kan.. så kmr den inte vara ....... rosa :P

/ Lisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0