my humps

tjenare..
Idag är det 25 januari och ja mår toppen..
Idag hade jag morgonen ledig .. fram till 14.00 . Så jag rullade mot stan efter frukosten..
Solen sken jag stekte me mina solglasögon MELIKE:)
Åter igen är ja förbannad över hur grekerna kör.. tills ja flabbar högt och ja själv dras med i kör stilen.
Skulle åka och tanka då ja kör in på fel sida.. de va även en skylt som visar att man inte kan åka in från den sidan. Men de gjorde ja för jag var i min egna värld.. Sen sa dom att du lär backa å köra ut samma väg med glimten i ögat .. Haha Ja de ska jag göra.. åså insåg ja att de blev lite fel ;)
Brummade in mot stan och där ja gjorde en fuling och parkerade efter hamngatan där det är en stor skylt. Ej parkering hm.. de står ju redan sju andra bilar här.. skitsamma..
Gick mot The Body Shop där jag tänkte handla för det pressentkort ja fick av ulf och lotta i 20 års pressent:)

Med mig hem fick jag en Aloe Protective Restoring Mask.
Vitamin C Eye Reviver Duo ( du har den under ögonen )
Pro Cleansing Facial Exfoliator whit Seeweed
Jäkligt nöjd .. sedan traskade jag vidare och tittade lite på rean hitta en fin kavaj som synd nog hade fel stolek :/
Sedan var klockan redan 13.20 iii.. brottom hem.. Sprang förbi Starbucks och köpte med mig en god CaffeMocha NJAM! På vägen hem så råkade jag ställa mig i fel fil..en sväng fil å jag skulle rakt fram.
haha gjorde en fuling till och körde rakt fram ist.. Men ja va ändå inte  den endå som gjorde fel.
Tre till bilar bakom mig gjorde samma sak ;) Ja trafiken är fan lite knasig. Tur jag inte är i sverige :)

Just nu sitter jag med Ansiktsmasken på och jag tänkte använda den man har underögonen också.
Åså läpp scrubben från MaryKay .. skönt med lite ompyssling på mig själv ;)
Ska snart ta upp Louise och vi ska ut på promenad..
Imorgon gör jag comeback.. Min medecin är uppkäkad och ja tänker åka till träningen.. tare lite lungt de första dagarna sen kör vi!! Beach 2011 ;)

the black eyed peace - My humps 
De spelade den låten på kiss fm på vägen hem.. fan vilka minnen man har från den låten.. den är grym haha :)
LATEROOOO//L


Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Din patetiska människa. Tro inte att du kommer undan med att skicka boken bara för att du raderar mig från facebook.

2011-01-28 @ 14:11:44
Postat av: -

haha killen klarar inte av att först bli dissad sen bli av med sin bok. Köpa en ny kanske inte är hela världen?

2011-01-29 @ 22:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0