Lördag

Jag ska börja med att svara på din komentar gabriel..
Ja, jag tog bort dig från facebook men va spelar det för roll ?
Vem har sagt att ja inte kommer att skicka boken ?
Haha de är just de ja håller på med.. ska bara packa boken så den inte går sönder..
sen skriva din adress åså ska ja skicka den!
Patetisk tycker jag nog faktiskt att jag inte är ?..  

Lördag Lördag Lördag.. Skönt..
Sitter just nu i soffan med datorn och en kopp kaffe !
Ute är det molnigt.. och det regnar till å från!
Vi får se vad som sker mer idag :) Jag är ganska nöjd med att bara ta det lungt!

Igår så följde jag med lotta in till stan..  med Fedra Tilly och Louise.
Fedra hade fiol lektion så ja och lotta gick med barnen till en lekpark..
Spelade lite fotboll med nå barn var där.. skit kul.. vilka talanger :)
De är lite tråkigt att det inte finns någon lekpark här i agia för Louise älskar att gunga ;)
Sedan åkte vi hemmåt igen och ja tog det lungt en stund.. började jobba vi sju igen..
för ulf lotta och fedra skulle in till nån högtid som grekerna firar här så skulle fedra och lotta spela en lite fiol också:)  När jag hade lagt barnen så ringde mamma på skype..  det var roligt.. Kaspian är hemma hos oss just nu. Längtar efter er allihopa där hemma !!

Sedan tittade jag på Marley and Me .. skit söt film..
Sofias Änglar avsnitt 1 kollade jag också på väldigt hemskt men ett bra program!!  Kolla in de tycker jag!
Runt tolv kom alla hem och ja gick å la mig i sängen och sov.

Jag hoppas det går att årdna en grej som ja tänkt börja på i flera år.. Lotta ska hjälpa mig , så hoppas jag att
det är fixat så snart som möjligt.. !! Berättar när det är helt klart!! jag är pepp !! 

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0