fredag

Hej hallå.

Livet här borta rullar väl på som vanligt.. lite ändringar i chemat ..
det för att få lite variation..
Igår hade jag tex bara tilly (:
Lite skillnad , lite lugnare.. Louise är ju full med energi på ett helt annat sätt!
Gårdagen bjöd på en trevlig promenad i solen.. träffade lite byfolk som va så trevliga..
Fick med mig kakor hem !
Idag har jag haft louise igen.. från 08.00 och lotta kommer nog om en liten stund!
Tror jag ska gå ut själv på en promenad när hon kommer hem.. skönt å få lite luft!
Sen får vi se vad jag ska göra..

Morgondagen bjuder förhoppningsvis på bra väder  ;)
Ska åka in till ergotellis och titta när de spelar match klockan två!
Efter det får vi se.. Ska chilla galet i helgen iaf.

Entourage är väl det jag livar upp kvällarna med.. nu när ja inte kan träna förens om några dagar då jag
slutar äta pillren å att ja inte har ont längre.
Det är så sjukt jävla bra.. Så sjukt jävla roligt.. Laddat ner alla sesonger så här ska det tittas !!!!!
Kollat klart på sesong 3 igår .. kan sitta i flera timmar alltså !!!!

-annars mår jag väl ganska bra.. är lite små trött helatiden. Men det beror säkert på att ja inte tränar någonting mer än att promenera.. får inte belasta foten för mkt då börjar det göra ont ...
Men snart så kommer jag somna gott om nätterna när ja är helt slutkörd efter fotbolls träningarna !

vi säger så ;D Hoppas ni får en bra eftermiddag!!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0