en tuff brud i lyxförpackning

Hej.
Lördagen gick fort som tusan.. Laddade hem solsidan 10 avsnitt och låg i sängen å tittade hela eftermiddagen.
Sedan blev det god middag fick en pressent och så åt vi jordgubbar och drack vitt vin.
Skypade med elina och det kändes gör bra... det är som att vi inte alls sitter så långt i från varandra.
Längtar till Midssommar !
Ja sen blev det att titta på Avatar som jag hade tagit med mig från Sverige.. andra gången jag ser den.
Den är för bra alltså !! men bäst var den på bio.

Idag har jag inte gjort så mkt . Vaknade runt halv tolv. Gick upp och åt lite.. sedan har datorn varit min sysselsättning.. läst massa bloggar bl.a Martinas blogg om hennes äventyr i Australien!!
En blogg som ja tycker ni ska gå in på är min kusin Kajsas blogg.. där får ni ta del av hennes konst.
Minns när vi satt på hennes rum å målade när vi var små.
Kajsa duu är grym på det du gör !! 
 http://creativec.blogg.se/index.html

Ute Spöregnar det .. å ja har inte alls lust att gå en promenad.. fast de vore behövligt med lite luft!
Laddat hem Entourage sesong 1 såå de blir väll att titta på det :)
lateroo. /L

Petter - En Tuff Brud I Lyxförpackning
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0