black swan

hey.

Då var denna dagen snart slut !
Den har som vanligt rullat på !  Åkte in till stan till träningen för att prata med doktorn..
Berättade att de fortfarande gör ont efter en månads vila pluss två veckors medecinering..
Han skulle hjälpa mig att få en tid hos en ortoped doktor tills på onsdag.
Imorgon får jag reda på om det gick :)
Ja hoppas ja får de dära dunder pillren ja fick för knäskadan!!
Körde lite styrka på gymmet sedan åkte jag hemåt igen!

Igår tittade jag på Black Swan .. Skådespelaren som ja nu inte vet namnet på vann ett pris för den filmen.
Så jag blev nyfiken och laddade ner den.. det var en väldigt speciell film ..
jag tyckte den var bra :)
The Tourist såg jag också.. den var helt okej.. !!

Nu ska jag inte göra så mkt mer än att titta på en till film och sen lägga mig för att sova!
Åh just nu längtar jag hem..  till familjen till kaspian till vännerna.. till träningarna me korsnäs.
Känner mig lite smått nere , det är tur att dagarna går ganska fort!!

tjao ! /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0