torsdags chill i solen

Hallådär!
Idag bjöd kreta på fint vårväder.. väckarklockan ringde 10.00 gick upp å grejade med frukosten..
sedan traskade jag ut på balkongen och satte mig i solen och chillade.
Kaffe , mackor och så läste jag tidningarna som ja fick igår Expressen, Veckorevyn och Hänt extra ..
Det var den bästa morgonen på länge alltså .. blev faktiskt brun på magen.. fick en rand  vi byxlinjen å en rand efter t-shirten haha
Halv två började jag idag .. Lotta tog med sig Louise .. så jag fick vara med lilla Tilly på 4 månader !
Väldigt mysigt, vi har tränat på att ligga på mage.. och att ligga på sidan ;)
Efter maten åker jag in till dansen ska bli skoj !
( en sjuk grej som ja gjorde sista på dansen.. gick ner i spagat :O det har jag inte gjort sen, ja var väldigt liten ) Ont gjorde det kan ja lova.. men jag jobbar på att bli vigare . Så ja slipper de korta musklerna på baksida lår !dididi ;D

Just nu sitter jag med en ansiktsmask och knaprar en liten bit Marabou mjölk choklad ! GÖTT.
Här kommer lite bilder ..


man ser inte så bra hur vackra bergen är.. men jag gillar utsikten (:




//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0