torsdag

hej å hå väldigt trött är jag just nu!
Kunde banne mig inte somna förens tre i går.. låg och vred och vände på mig å typ halv sov/tänkte..
Funderade på hösten 2011 :)
Tillslut så somnade jag .. men shit va fort det gick tills klockan ringde.
Idag hade jag tilly och fedra.. Louise sov middag..även lotta ( hon är fortfarande klen ).
Fedra kämpade med läxorna och det gick väldigt segt för henne..
Så lockade jag lite med att om du gör klar läxorna i tid så kan vi baka en kladdkaka till lotta, för att muntra upp henne :)  swiiiich så var läxorna klara på fem minuter hahah :P
Matade tilly och gick runt med henne på höften.. hon jollrade och var nöjd:)
Så satte vi igång å bakade.. den var väligt smarrig!:)

Till slut blev klockan sex och ja hoppade in i duschen..
Ute hade det börjat åska och spöregna.. blev SJÖBLÖT när jag gick till bilen , latindance 20.00!
Skit kul.. vi dansade Salsa halva lektionen typ.. sedan tango och romba ( elr hur de stavas )!
Pluss att när vi var klara så kom en grupp över oss som skulle träna , då fick vi vara med dem å dansa.
väldigt roligt.. parade ihop oss och dansade lite mera!!

Nu ska jag bara stretcha och sen ska jag sova!


Svar: storLisa  om utflykt:

Hej, bästa <3 Vad kul med dans, blir nästan lite sugen själv ;) träffade din mor idag, hon är så stolt över dig :)
vi saknar dig, Ida pratade om dig vid middagen igår hon kan inte förstååå! varför du är borta så länge;) Ta väl hand om dig Kram

Hej Lisa:) Ja de är så himla härligt att dansa .. prova latindance om du får chansen nån gång! :D
jaha men va roligt :) ja åh hon är så söt !

Saknar er också ju! Åh det värmer att höra att hon faktiskt tänker på mig ibland :)
Nu kommer tiden springa iväg när sommaren kommer åså är det inte långt tills jag kommer tillbaka..
En stoooor kram till er familjen jansson <3 ( Ni kanske ska skaffa skype?  Så kan vi prata där åså ser vi varandra :D Vore skoj )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0