Tisdag

Hejsan!
Börjar jobbet klockan två och jobbar till klockan sex.. gud jag känner mig lite tung i huvudet :/
Lotta har feber.. ligger halvdeckad i sängen..tilly är små dryg å grinar.
Fedra är hemma från skolan för hon mår inte heller bra.
Ulf ligger på sjukhus för behandling.. någon mildare form av lunginflamation..
Louise är jätte snorig och hostar...
De är nog ett under om inte jag också blir dålig..
Ska åka iväg med louise idag men vet int vart än.. vi får se va det blir !
Tänker inte stanna här hemma ialla fall ibland sjuklingarna !!

Gårdagen blev som sagt lite knasig immat ulf är på sjukhuset.
Lotta åkte dit å hälsade på så jag blev ensam med tre barn...
vi åt middag å sen kollade vi på en film!
Efter det skyndade ja mig iväg till dans lektionen!!
Latinodans.. vi körde alla möjliga danser.. ( grundstegen )
skit roligt var det !! ett blandat gäng.. skit duktig lärare.
Efter lektionen åkte vi till en bar .. där det spelar bara sådan musik..
så vi kunde träna mera på ett lite roligare sätt!
Vilken fantastisk musik alltså... underbart !
 Onsdag klockan åtta ska jag dit igen.

Foten gör mycket mindre ont.. när jag överansträngt den så gör det lite mera ont.
Men känner att det har blivit mycket bättre av doktorns råd!
Vi får se hur jag kommer lägga upp träningarna framöver.. om ja tänker fortsätta med någon av danserna.
Ska testa på en annan idag nämligen... Känner ju ett visst sug efter fotbollen nu också när jag inte tränat fotboll på snart tre månader !! Tänkte att någon gång i veckan vill jag träna fotboll.. Men som sagt vi får se hur jag gör!

Nu ska jag göra lite kaffe.. å sätta mig på balkongen.. solen skiner;)

Saknar er väldigt mycket mor å far! <3
jag älskar er !


Kommentarer
Postat av: mamma

älskar dig också, hoppas du inte blir sjuk, puss å kram

2011-02-08 @ 21:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0