Tisdag och jag är på g igen...

Ja det är tisdag idag.. och jag är på g igen..blev som väntat smittad av familjen här borta som har varit krassliga helaförraveckan och är på bättringsvägarna!
Fick migrän och feber... på söndag!.
Så skönt att det bara höll sig i tills idag.. mår mycket bättre idag :)
Annars brukar det vara så att jag sällan är sjuk, men när jag väl blir sjuk så blir jag jätte dålig!

Varit väldigt väldigt jobbigt för lotta..
Tre griniga barn.. att jag blev dålig..  ulf är fortfarande i sverige!
Sköta hushållet laga mat, jobb.. förstår om hon bryter ihop!
Imorse vaknade jag klockan tio av att de va kaos ..
Louise är inte som hon brukar.. springer runt å är dum rent ut sagt.. slåss och grinar och skriker..
gör saker som hon inte får osv.. gör så att tilly börjar gråta..
Kände att jag inte mådde dåligt.. så jag gick upp och hjälpte henne !
Tog louise och gick in i fedras rum.. lekte där.. sedan badade vi!!

Nu är klockan tolv här .. nu börjar mina jobbtimmar !
Louise sover middag, lotta har åkt för att jobba.
Jag ska stryka kläder städa lite .. sen när louise vaknar ska vi gå ut på promenad om det inte regnar.
Vädret är inte bra idag heller.. det är väldigt kvaft ute.. regnar till och från!

Igår var det alla hjärtans dag.
Tyvärr så var det den sämsta alla hjärtans dag på länge ;P
Föreförsta var jag sjuk.
För det andra har jag ingen pojkvänn att pussa på .
företredje .. kunde inte uppvakta mamma och pappa som jag hade gjort så gärna. För att jag älskar dem!
Men men ;D så äre ibland..

lagt till sonyerikssons spel lista på spotify gör det du med ! 
Finns  mycket sköna låtar på den listan !! ;)

nu ska jag forsätta här!
Ikväll ska jag iväg på dans ! yey :)
HA EN FIN DAG ! /Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0