söndag

Hej då var det redan söndag !

Fredag och lördag gick sjukt fort. På fredagen jobbade jag tidigt och slutade tidigt.
Åkte och tränade på kvällen ute var det oväder så vi efter en halvtimma så ställde vi in träningen.
Det regnade sjukt mycket..
Sen var det redan lördag.. klev upp tidigt , solen sken så jag tog en jogging runda runt byn! Väldigt skönt.
Efter det gick solen i moln och jag gick in efter jag stetchat på balkongen..
Duschade i omgångar haha , har nämligen varit nå fel på vattnet här så det .. ungefär strilar hahah.
Efteråt så följde jag med ulf in till Carefor köpcentrum och storhandlade..
Finns mycket roligt där!
Klockan fem kom vi hem och jag gick in till mig och tittade på scrubs!

Så var det redan kväller och jag poppade popcorn och myste ner i soffan för att titta på Melodifestivalen!
Som jag så gärna sitter och komenterar ;P
Tittade även på två filmer innan det var dags för sängen!
Dinner For A Schmucks och You Again.. Helt okej Lördagsfilmer.

Idag har jag gjort typ ingenting på förmiddagen.
Skypade med mamma och pappa en stund..
Gjorde en gudomlig frukost ( Jordgubbar och mjölk )
Tittade på scrubs.. Efter lunchen så städade jag mitt rum!
Nu sitter jag här och kolla igenom Users's Manual.. för att se vad det finns för inställningar på kameran!

hejsvejs!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0