salsa is the shiieet

-Hey Söndag.
Helgen gick foooooort som vanligt :)

Fredag jobbade jag till tre.. efter det åkte jag in till stan, tog en kaffe och sedan gick jag till frissan :)
Ägaren klippte mig och han var väldigt duktig.. köpte två produkter också.. super.
Sedan gick jag förbi dans studion och där tyckte dom att jag skulle komma in å dricka lite kaffe..
efter mycket snack så fick jag lov att dra mig för att jag skulle försöka hitta något att klä ut mig till!
Kom till affären som var proppfull med massa kostymer å skit.. testade en katt dräkt men... den var väldigt kort och för porrig så det blev inte den! 
Till slut så bestämde jag mig för att bli en leopard !
Letade på Öron och svans..sedan så tänkte jag att jag har ju faktiskt en klänning i de mönstret så det blir super.
Sedan tänkte jag att ja ska göra en sminkning på ögonen !
Kom hem runt nio och då var maten klar , så vi satt " stora familjen" och åt en good middag !
-Lördag morgon tittade jag på skidvm en stund , sen var det dags för förvandlingen haha!
klockan två skulle vi iväg på Carnevalen :)


Såhär blev det.. hade tur som hittade en guldig ögonskugga som jag todde jag lämnat i sverige
Sedan använde jag en mörkgrön..
fläckarna gjorde jag utav brun färg.. sedan duttade jag på av den guldiga ovan på den bruna.
( med blöt pensel ) då blev den mera intensiv
Sisst gjorde jag konturerna runt om med en blöt eyeliner !


Vädret var inge skoj .. regn men Carnevalen var rolig endå .Tog en massa kort :)
Efter det åkte vi till Carefor och storhandlade!
Sedan blev det redan kväller.. och jag åkte in till stan med några kompisar som skulle visa
ett annat salsa ställe.. så vi dansade å dansade.. såå himla härligt !!
Musiken är så bra !
Kom hem klockan tre....
så idag vaknade sent och hade typ ingenröst haha de var konstigt !
Idag har jag bara chillat.. har duschat.. städat rummet..  och nu har jag precis fikat lite
äppel kaka och kaffe..vi har nämligen främande  :)










finns massor med mera bilder men det tar så lång tid att ladda upp :)
//Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0