musik

Hey. Jag är totalt slutkörd efter dagens springande hit å dit .
Åkte med lotta in till stan för att hjälpa henne med fedra som hade fiol lektion, där hon behövde sällskap
till och från lektionen .. medans fedra spelade fiol så handlade jag lite välbehövliga saker !
Så skönt för vissa saker är mkt mkt billigare än i sverige !
Doktor besök hann jag med också.. Glad var jag när jag gick därifrån!
Den kliniken ja var till känns så jäkla mkt mer seriös .. om man ser på den hjälp ja fick i sverige.
Här tittade han noga på foten och tröck å grejer.. sedan  tog han fram en stor aparat som ja tror var någon typ av ulltraljuds grej!
Efter undersökningen fick jag mitt svar ! Det var inte farligt att träna.. gör det ont så är det inte farligt.
Ska massera och stretcha på stället där jag har ont. det var om ja förstod rätt blod i muskeln..
jogga lite lungt till en början på träningarna, blir det inte bättre inom tio dagar så ska jag tillbaka för en annan undersökning! ¨
Såå vi får se hur det hela slutar..

Imorgon börjar jag tidigt, sedan runt två kmr lotta hem.
Ska följa med in senare på kvällen för fedra ska på dans.. ska prata lite med dem
på dans skolan ;) å lotta ska klippa sig undertiden , pluss att ja ska boka klipp tid hos den tjejen innan vi åker hemåt igen, klockan åtta är det träning :)
Sedan är det helg!! Super skönt!!

Nu blire musik musik musik !!
/Lisa








Kan du inte bara ge dig gabriel.. 
du är dryg vet du det? .. pluss att vem äre som inte beter sig som en normal människa?
tänker inte rabbla upp alla grejer som du gjort som är långt från normalt...
kan du sluta skriva här ! kmr inte svara nå mer.. bara onödigt !
Din bok är på väg punkt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0