Onsdag!

Gokväll!!
Just nu åkte mina hörlurar på... ( fedra övar fiol)!
Sitter å dricker lite te och är helt j*vla slut.. Ulf är hemma och är sjukskriven,
vilket gör att Louise blir små dryg.. grinar och håller på..
Men de är funkar väl d är bara två dar till. Lite Vuxet sällskap blir det , å kan vara trevigt..
Pluss att det är en bil hemma och på så vis kan ja ta med mig louise på eftermiddarna efter hon sovit
sina timmar (Vilket hon INTE gjorde idag) till en lekpark med gungor och mycket annat roligt att leka med när man är två år :) Friskluft och lite annan miljö runt om kring sig !
Men det är sjukt var det tar på en att vara ute halva dagen och leka och gunga å leka å gunga , gunga och GUNGA!!  Louise s favorit grej! Det dryga är att i gazi finns det bara gungor som lite större barn kan gunga på.
Då gjorde jag så att jag satte henne i knät mitt åså gunga vi på!
Väldigt mysigt faktiskt.. men shit vilken rygg/lår träning haha !!

Dom dagarna vi har varit i lekparken så har vi varit ute väldigt länge, komit hem runt halv sex  varje gång!
Då är det bara en halvtimme kvar tills jag slutar. Vippppppppppppppsss så går dagarna fortare! NICE!

Igår hade jag skype date med elina, väldigt trevligt må jag säga!!

ja, nu ska jag bara ta det lungt, kanske åka ner till affären och köpa lite nötter !
Struntar i träningen idag, för i morgon så ska jag åka till doktorn vi halv sju för att få hjälp!
Foten gör som sagt fortfarande ont!
Så ja vi får hålla tummarna att han ger mig dunderpiller och ja blir bra igen ;)


EN sak till ... kollade på skavlan (repris) idag medans jag strykte.. Aqua tjejen var där och så spelade dom några låtar som hon gjort ! Galet vilka minnen jag fick tillbaka från när ja bodde kvar i ornäs... då spelade jag alltid den skivan as högt i mitt rum!!  Och min kära granne Olivia Berglund var offta med mig å dansade ;P MINNEN <3
//L


(Sluta grina gabriel!! va glad att du får boken överhuvud taget!! DEN ÄR PÅ G säger jag!)

Kommentarer
Postat av: olivia

sötiiis <3

2011-02-08 @ 22:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0