obehaglit

hej.. just nu sitter jag här med mina leopardöron mumsar i mig två scones och dricker ett glas mjölk..
har precis komit hem från en danskväll med yobailo.. bilder på allas utstyrsel kommer i morgon.
Det var väldigt trevligt som vanligt.. dansa dansa dansa..
Efter ett tag bestämde jag mig för att gå till bilen och åka hem.. tog sällis med en tjej och hennes två kompisar.
En av dom var visst från London.. en väldigt trevlig prick..vi pratade helavägen till bilen.. om allt å ingenting.

På vägen hem.. sitter jag och sjunger och mår finemang.. sen ser jag längre fram att nånting händer.
ser en motorcykel som flyger rakt ner i marken och de två som sitter på ramlar så klart av..
Hann inte se vad som hände sekunderna före...
Stannar ialla fall  bilen och tio meter framför mig ligger det en tjej på backen.. motorcykel ligger längre bort.. folk har stannat och jag bara sitter och tittar..sjukt obehaglit..
de hjälper mig att ta mig förbi tjejen som ligger där på marken.. och jag kör i slowmotion..
kommer fram där motorcykeln ligger.. några killar har hjälpt honom upp och jag ser att han blöder otroligt från huvudet..  sen kör jag vidare.. 
sitter och funderar på vad som hände?jag hoppas det gick bra för dem... de hade en jävla tur om de överlevede.. för här i grekland kör man nämligen inte motorcykel med hjälm ingen av dom hade det ..
ush :(

Nu ska jag tvätta bort mina leopardögon och så ska jag lägga mig och förstöka tänka på något annat..
hörs imorron
/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0