lördag

Fredag kväll spenderades inne istan..
Först till dans skolan me fredra sen skulle jag följa med henne till en kompis..
sedan gå tillbaka till frisörsalongen där lotta var och gjorde slingor : )
Lärt mig lite nya slingriga vägar ;D
Sedan skulle köpa mjölk till bäbisen... på ett apotek.
halv nio kom vi iväg från frissan sedan åkte vi runt hela stan för att hitta ett öppet apotek
men hittade inte ett enda:O åkte runt i en timme.
TILLSLUT hittade vi ett som va öppet där de då var världens kö!
Vi kom hem igen kvart i 11... segt.

tittade på scrubs och sedan gick jag å la mig!!
Just nu sitter jag å stretchar å tittar på en snubbe från norge som lever ute i vildmarken haha.knas!!
Ikväll ska jag titta på melodifestivalen, har inte så mkt annat för mig.
Tjejerna i ergotelis ska spela borta match!!
Så ja tror jag ska ta en promenad senare och sedan bara ta det lungt som vanligt..
Ute regnar det som det har gjort i tre dagar nu.. lite segt !

Ha en trevlig lördag eftermiddag/kväll!! //Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0