jenny from the block

ja jenny from the block har fasnat i huvudet.. den är grym å har alltid varit grym ;)

Ialla fall.. Fredag uppstigning 08.30 , soolen skiiner louise på med skorna vi ska gå ut på balkongen och steka ;)
Medans hon syselsatte sig med en del leksaker ute så solade jag :) Bara i bh och kortbrallor.. VÄRMEN ÄR PÅ GÅNG!! väldigt skönt (:
När hon tröttnat på leksakerna så tog vi ut sjungboken ,så satt vi där i solen och sjöng !
Halv elva gick vi in igen och läste lite bok.. sen var det läggdags!
Plockade undan och damsög. .gjorde rent handfat och hyllor :) Rent å fint.
Gjorde mig en sallad och satte mig framför tv.. som visade storslalom !

Nu har lotta och fedra komit hem och jag gör mig klar för att åka in till stan!
Visade sig vara på pricken då pamina gör antre hemma här :)
16.30 till frisersalongen .. jag hoppas för allt i världen att jag kan förklara hur jag vill ha det på engelska och att de förståååår mig.. !!

Ikväll ska jag skypa med Carolin <3
 //Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0