Fredag

Jaha då var det redan kväller :)

Klippningen gick väldigt bra :) han var väldigt duktig.. vi förstod varandra bra och det blev ganska billigt endå :) Två Redken produkter och en klippning för 500 kr :)
Sedan gick jag förbi dansskolan och satt och drack kaffe med en av tjejerna :) mysigt!
Sedan var det ju de hära med carnevalen.. vad man skulle klä ut sig till..
finns så otrooooligt mycket kostymer å hattar å peruker .. fan va skoj !

Valde en ganska simpel grej..
köpte leopardöron och leopard svans... så tänker jag måla mig i ansiktet och ha en leopardmönstrad klänning..
tyckte det va lagom  :) Blir nog skoj !!!
Imorgon är själva carnevalen då man går runt i stan och det ärmassa musik-.. tänkte klä ut mig då med Pamina och Fedra.. det blir nog roligt :) !
Kommer försöka ta mycket kort :)

ikväll var det fullt vi mat bordet.. jag pamina fedra ulf och lotta....
Mumms vad gott maten smakade idag  Efterrätt hade  ulf och pamina bakat.. en äppelkaka.. som.. ja
hehe smakade bara salt hahahha för pamina hade tagit fel tror jag på salt och socker !fyfan va den smaka ;)
så nu ska ja festa loss på lite popcorn ist :)

/// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0