Dididi

Hejsan... Då är det redan torsdag kväll.. å imorgon fredag :)
Denna vecka har gått fort som satan!
Måndagen bjöd på en hejdundrande danskväll.. som slutade med ont o fötterna :)
Onsdagen kunde jag vara med och träna på riktigt för första gången sen jag gjorde illa mig :)
Dock kunde jag inte vara med och spela matchträning.. :(
Idag gör det ganska så mkt mera ont.. men doktorn sa ju att det inte var farligt ...
kör på med lite is och massage och kylgel.. så får vi hoppas det onda går över..

Här i grekland är det första dagen idag på en Carnival som heter signopende nått sådant..
Det är en carneval som är som sveriges Halloween.. man klär ut sig till vad som helst.. så är det en stor fest.. som håller på hm.. två tre veckor tror jag.. på kvällarna är det olika fester på clubarna och ja mycket dans !
Är sån jäkla hysteri inne istan så det är inte sant..
Insperation har dom fått från Brazilien som också har en stor carneval snart.
Radion pratar om det.. de gör om låtar å sätter in brazilien i texten :P

På måndag ska jag på ett sådant härnt Party.. med dansarna :)
Så imorgon ska jag först in till stan för att klippa mig .. sedan ska ja se efter om jag hittar något roligt att klä ut mig till.. typ ALLA butiker har laddat inför det här.. så det är fuullltt med utklädningsgrejer i butikerna.
Föresten så har typ hela GREKLAND laddat inför detta..
Så alla klär ut sig..gammla som unga !!

nu har jag precis komit hem från dansen .. ska se på lite scrubs sen ska jag lägga mig och sova..
Justia imorgon kommer ulfs dotter hit i tio dar.. hon ska sova i mitt rum.. !
Hoppas  nästa vecka går lika fort som denna ;D


// Lisa


jagvillhasoooooooooooooooooooooooooool !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0