påsk

Hej , nu ligger jag här i sängen å är en aning trött..
varit på ska man kalla det semester, jo men typ då, semester på sydsidan av kreta.
Mycket trevligt avkopplande men ibland lite drygt, tidiga mornar, tjatiga ungar.. men jag har haft tre härliga dagar.. God mat, vädret har varit mycket varmare.. 
Vacker vy ifrån bilen när vi färdades över bergen.. imorgon kommer jag skriva vad vi gjorde under de tre dagarna, samt lägga upp bilder som jag håller på att föra över från kameran till datorn just nu.

För en stund sedan lockade jag håret å fixade fedra som skulle på en grekisk påsktradition med sin far.
Åsen så kom ju faktiskt påsk haren hem hit och lämnade en kasse ;)

Nu ska jag ta och sova imorgon kommer en härlig bildbomb ! Natti /lisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0