livet rullar på

Hej !

Livet rullar på här på Kreta.. dagarna går fort.. vädret är väldigt växlande.
Tycker lite synd om de franska turisterna som inte fått nå ligga-på-stranden värme än.
Nu har nästan alla tavernor öppnat.. de är nån enstaka kvar..
(Ska ner till en taverna efter påsk som heter bazaar som en norsk tjej äger.. och prata jobb.Vi får se hur det slutar.. kommer med mer info längre fram )

Igår gick dagen fort,var till frissan sen tränade jag på kvällen och det gick åt helvete dåligt, åkte hem sedan låg jag och tittade på Bacelourette, de är såå bra! ;D
Denna dagen är också nästan slut, ska in å träna halv åtta.. å ja hoppas det går bättre idag!!

Har just precis ätit lite mat, fick reda på att på torsdag åker vi österut(!?) tror jag ulf sa.
Till någon ö som hade en fin snäckstrand.. det sägs att de ska bli fint väder torsdag fredag lördag !
Det tyckte jag lät spännande, så ja hänger med familjen dit å jag hoppas det är vaaarmare där, tar med kameran så jag kan visa bilder där ifrån.

Sista april närmar sig med stormsteg. Då kommer jag äntligen få träffa mina föräldrar igen!!!!! <3
1 Maj börjar en hård träningsperiod för mig! DÅ JÄVLAR! :)



fick en rolig grej som lotta köpte i Milano på designmessan:D


mobilhållare så man slipper ha den på golvet när man laddar telefonen;)
nu ska ja iväg å träna... /Lisa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0