Keep on dancing till the world ends..

Hejsan.. 

Då är det nästan slut på denna fredag!
Imorse åkte båda föräldrarna runt halv 12 till flygplattsen för att sedan resa vidare till Italien..
runt tre kom barnens farmor hit.. och jag visadet lite hur tvn fungerade och diskmaskinen osv osv..
Louise var blyg för en sekund.. men sedan gick det över..
Tilly tyckte det inte alls var roligt .. så när farmor skulle ta henne så började hon störtgrina..
så tog jag henne då blev hon knäpptyst å började le igen..
Ja hon är ovan med att det inte är mamma pappa eller jag som har hand om henne..
Förhoppningsvis blir det bättre redan i morgon...
Så behöver inte jag komma och trösta .. när jag inte jobbar.. för då blir det väldigt jobbigt för mig.

Idag har solen strålat hela dagen.. klockan fem slutade jag så då kunde jag gå ut på en PW i solen .. väldigt skönt.. stötte på tre glada människor som jag började prata med lite.. det var från Kalifornien.. spännandee.
Får se om jag stöter på dem i morgon igen nere vid stranden :)

Igår fick jag reda på att mammas operation inte blir av.
Väldigt tråkigt när mamma pappa och jag har ställt in oss på en operation mentalt..
Men det finns inge ont som inte har nå gott med sig ! (:
Förhoppningsvis så kommer det bli av när jag är hemma i sverige igen.. å det käns bra för att jag tyckte det var så jobbigt att inte jag skulle få kunna vara med och ta hand om mamma !
Nog om det..  <3



nu ska jag åka in på fotbolls träning och bränna lite fett ;) /Lisa


Ja tycker att hennes nya album var en flopp faktiskt.. 
förutom denna låten som jag börjar tycka är en himla bra dans låt :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0