heeeeeeeluuu

Då var redan fredagen slut , skönt.. för imorgon kväll kommer mina föräldrar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

Idag har jag blandannat sätt på det brittiska bröllopet , kom lite tårar........ det var faktiskt fint :)
Bruden var vacker å Klänningen å musiken!! Och alla dessa olika hattar som kvinnorna hade på sig ... såå vackert!! Jag skymtade david och victoria backham också lite roligt!
Sen jobbade jag fram till fem, tog en skön dusch och sedan åkte jag in till stan för att fixa med det sista till lottas födelsedags pressent.. åså köpte jag en bukett med rosa och vita blommor :)
Hereguuuud va mkt folk, så ja valde att inte gå i nå flera affärer än the body shop och florist butiken.
Fönster shoppade på de små gatorna där det gick segt med att ta sig fram med bilen..
plockade sedan upp fedra från hennes farmor åsen åkte vi hemmåt !

Nu har jag tagit min sista nattmacka för en månad framöver ! känns bra , majmånad trääääning trääning träning!!
nu ska ja tvätta bort sminket åsen läsa lite expressen å aftonbladet nerbäddad i sängen !!

/Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0